wtorek, 7 czerwca 2011

Moje miłość - morze

Moje miłość - morze

Autor: Tomasz ŁangowskiWykonawca : Łangowski Tomasz
  h D G Fis
Spytał mnie przyjaciel: Brachu, gdzie Twój dom? h D G D
Powiedziałem: Nie wiem, pożegnałem ląd, D A G D
Wyruszyłem w morze szukać szczęścia i D e G D
Schwytać swe marzenia, wtedy zrozumiałem że: G A G D

Ref:
   Moją miłością zimne morze jest, h fis
   Groźny ocean, co do snu kołysze mnie. h fis G D
   Srebrzystą falą wdzięcznie tańczy jacht, e Fis h
   Z bryzą odeszły wspomnienia i strach. G D e Fis

Nie straszne mi sztormy, ni Grenlandii chłód,
Ni wielorybie cielska, gdzie tylko śnieg i lód.
Przemierzam oceany, wielkie rafy znam,
Złota Kalifornii szukałem już nie raz.

Wróciłem do przyjaciół, nie poznali mnie,
Wszyscy mają domy, a ja tułam się
Po dalekich morzach, gdzie wściekłe wichry dmą,
Gdzie zęby Skagerraku, gdzie mgłą spowity Horn.

Dziś mój wierny okręt stoi w porcie już,
Wypróchniałe burty, żagle pokrył kurz,
Nawet wierne maszty zniszczył czasu ząb,
Tylko jeszcze w wantach wiatr śpiewa ten song:

   Twoją miłością zimne morze jest,
   Groźny ocean, co do snu kołysał Cię.
   Srebrzystą falą wdzięcznie tańczył jacht,
   Z bryzą odeszły wspomnienia i strach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz