wtorek, 7 czerwca 2011

Dziki ptak

Dziki ptak

Autor: Tomasz ŁangowskiWykonawca : Łangowski Tomasz
Sam sobie kapitanem, sterem i okrętem, e D a e
Przemierzałem oceanu życia odmęty. e D a e
Wiatrem marzeń wypełniłem żagiel serca, G D a e
Kurs wytyczył mi kompas szaleństwa. G D a e

Nie szukałem spokojnego portu, e h e h
Coś mnie gnało, gdzie tylko mewy krzyk, e h C D
Czy pośród chłodu, mgły i sztormu, C D G e
Czy z martwą falą, co rozbiła się o serca brzeg. e H7 e

Ref:
   Jak dziki ptak, co szuka wolności,
   Czuje jej smak, lecz nie zna miłości
   I goni wciąż za tym, co nieznane,
   Wytycza szlak poprzez chmury szare.

Tak żeglowałem brygiem przeznaczenia,
Ciągle przed siebie, z wiatrem, czy pod wiatr,
Czasami miotany falami cierpienia,
Mijałem skały rozpaczy co dnia.

Lecz ciągle czujny, ciągle na mostku,
Nie znając spokoju, ni ciszy ni snu,
By w końcu się rozbić o falochron Twego portu,
Rzucić tu kotwicę - nie wyrwie jej nikt.

Ref:
   Jak dzikie ptaki, co lecą ku wolności, G D a e
   Skrzydło przy skrzydle, nie porwie nas strach.
   Ciągle ku słońca dumnej jasności,
   Ono mi powie, że szczęściem jesteś Ty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz